O nas

Specjalizujemy się w sprzedaży unikalnych działek budowlanych
w najbardziej atrakcyjnych regionach Polski.

Zaufało nam ponad 300 Klientów, którzy wybrali nieruchomości w 6 Osadach zlokalizowanych w górach, na Pomorzu, w Dolinie Narwi, w Kotlinie Kłodzkiej.

Nasi Doradcy to zespół doświadczonych ekspertów z zakresu nieruchomości, analizy rynku, dewelopmentu, wycen gruntów oraz prawa budowlanego. Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, bo wierzymy, że własny kawałek ziemi to drugi dom.

Dbamy o to, aby w naszym portfolio znajdowały się nieruchomości położone w najbardziej atrakcyjnych turystycznie regionach z wygodnym i szybkim dojazdem. Wybieramy wyłącznie wyselekcjonowane grunty objęte Miejscowym Planem Zagospodarowanie Przestrzennego o statusie działek budowlanych. Zwiększamy wartość inwestycji zapewniając przyłącze do prądu, wody oraz utwardzoną drogę dojazdową. Gwarantujemy bezpieczny zakup na podstawie nieobciążonej księgi wieczystej oraz aktu notarialnego własności.

Jesteśmy Twoim zaufanym partnerem w procesie zakupu nieruchomości!

600
ponad 600 tys. m²
sprzedanych inwestycji
7
lat na rynku
300
ponad 300 zadowolonych Klientów

Dołącz do zespołu naszych ekspertów!

Specjalista ds. kontrolingu i raportowania

Specjalista ds. kontrolingu i raportowania

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie bieżących, cyklicznych raportów oraz analiz ad-hoc wspomagających proces zarządzania na potrzeby Dyrektora Operacyjnego oraz Zarządu
  • Uczestnictwo w przygotowywaniu budżetu, planów oraz prognoz, kontrola ich realizacji
  • Analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej
  • Współpraca z zewnętrznym działem księgowości oraz analitykami finansowymi
  • Tworzenie oraz rozwijanie narzędzi do raportowania danych biznesowych
  • Automatyzacja procesów raportowania i kalkulacji

Nasze wymagania

  • Ukończone studia licencjackie lub magisterskie, kierunkowe (finanse, bankowość, ekonomia, nauki ścisłe)
  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Specjalisty ds. kontrolingu, Analityka finansowego
  • Umiejętność analitycznego myślenia i dokonywania syntez
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excela
  • Samodzielność, zdolność rozwiązywania problemów, terminowość, skrupulatność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki i zadania
  • Świetna organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy

  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i doświadczenia
  • Umowę o pracę na pół etatu
  • Świetną atmosferę i młody startup’owy zespół 🙂
  • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy
  • Samodzielność w działaniu i otwartość na nowe pomysły

Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV wraz z klauzurą poufności na adres: 

ewelina.krasucka@ziemiainwestycje.pl

Specjalista ds. nieruchomości

Specjalista ds. nieruchomości

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa klientów w podległym rejonie – prezentacja nieruchomości, negocjacje warunków umowy
  • Rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami
  • Realizacja założonych planów sprzedażowych w podległym rejonie
  • Posprzedażowa obsługa klientów
  • Raportowanie pracy w systemie CRM
  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy
  • Dbanie o wizerunek firmy

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej z klientem B2C
  • Doświadczenie w branży nieruchomości
  • Determinacji w dążeniu do osiągnięcia celu, samodzielność
  • Znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
  • Znajomość technik sprzedaży
  • Dobra orientacja w terenie
  • Innowacyjność w działaniu
  • Rzetelność oraz zaangażowanie w realizację powierzonych obowiązków
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych (czynne prawo jazdy kat. B)

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie bazowe + premie
  • Umowę B2B/ Umowę o pracę/ Umowę zlecenie
  • Świetną atmosferę, młody startup’owy zespół 🙂
  • Pełną wyzwań pracę w terenie o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności

Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV wraz z klauzurą poufności na adres: ewelina.krasucka@ziemiainwestycje.pl 

Marketing Manager

Marketing Manager

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie i egzekucja strategii marketingowej
  • Nadzór nad wielokanałowymi kampaniami marketingowymi
  • Koordynowanie pracy działu marketingu
  • Nadzór nad stornami www, komunikacją social media oraz jakościowymi materiałami reklamowymi
  • Dobór i współpraca z zewnętrznymi partnerami i dostawcami
  • Opracowanie strategii budowania wizerunku marki
  • Analiza danych i skuteczności prowadzonych działań oraz monitorowanie rynku

Nasze wymagania

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w prowadzeniu i nadzorowaniu kampanii online
  • Umiejętność tworzenia strategii komunikacji i budowania wizerunku marki
  • Wiedza i doświadczenie w zakresie tworzenia i wdrażania skutecznych kampanii marketingowych
  • Umiejętność planowania, organizacji i rozliczania działań marketingowych
  • Praktyka we współpracy z agencjami reklamowymi, grafikami i freelancerami
  • Proaktywne nastawienie i pozytywna energia
  • Mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości 🙂

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Umowę B2B/ Umowę o pracę
  • Świetną atmosferę, młody startup’owy zespół 🙂
  • Samodzielność w działaniu i otwartość na nowe pomysły

Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV wraz z klauzurą poufności na adres: ewelina.krasucka@ziemiainwestycje.pl 

Kontakt z nami

+48 512 009 109
kontakt@ziemiainwestycje.pl

Ziemia Inwestycje Sp. Z o.o Sp.K
Aleje Jerozolimskie 123a
02-017 Warszawa

Skontaktuj się z naszym Ekspertem!

    Nie przekazujemy Twoich danych osobom trzecim - Ikona
    Nie przekazujemy Twoich danych osobom trzecim
    Skontaktujemy się wyłącznie w celu przedstawienia oferty - Ikona
    Skontaktujemy się wyłącznie w celu przedstawienia oferty